Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 22 september 2013

Gulyás en meer...

De Hongaarse mensen zijn heel gastvrij. Op het eerste gezicht lijken ze een beetje gesloten of chagrijnig, maar als je met ze in gesprek gaat zijn ze zo ontzettend aardig. Afgelopen zaterdag waren we bij Petra (mijn Hongaarse mentor) haar familie op bezoek om naar het goulashfestival te gaan.

Voor we het terrein opliepen stopte Petra haar vader en haalde een klein tasje uit z'n rugtas met shotglaasjes, we moesten eerst een shotje zelfgebrouwen palinka drinken als welkom. Daarna haalden ze goulash en gevulde broodjes voor ons.

Na onze chill dag zondag, was het tijd voor de eerste les om half 9 's ochtends :) Ik heb mijn naam als chaoot en laatkomer weer eens goed waargemaakt, ik was namelijk een half uur te laat voor mijn eerste les. Toen ik het eindelijk had gevonden bleek de les maar een half uur te duren...

Bij de tweede les kwam de leraar een uur te laat omdat........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!