Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 15 september 2012

Nog steeds op zoek!

Maar goed, mijn mentor vond dit wel een interessant project en ging dus voor mij op zoek naar Jazz muziek in Budapest en stuurde me ongeveer 4 dagen na aankomst een link van een Jazz festival hier in de stad. Dat zou een week duren en ik heb Floor op de donderdag avond meegesleurd naar de andere kant van de stad... voor Jazz.

Eenmaal, na 4 mensen de weg te hebben gevraagd, vonden we het parkje waar het zou plaatsvinden. We moesten kaartjes kopen en aan de kassa werd ons gevraagd of we voor het concert kwamen. Wist ik veel hoe ze dat hier noemden, maar ach wij kwamen dus voor het concert! Voor 500 HUF mochten we binnen en bij de kaartcontrole heb ik maar gevraagd wie er moest optreden; 'This is ZAGAR, it is a mix between electro and rock' kreeg ik te horen. Met daarna iemand die riep; 'How nice, they are coming to the concert without even knowing who's playing!' Ik kon haar geen ongelijk geven, hoe zouden jullie het vinden om naar een concert te gaan van Guusje en in de rij de vraag te krijgen 'Wie treed er eigenlijk op?' MEGA raar!

Na een drankje aan een tafeltje (voor maar 300 HUF!!! En mensen.. dat is ongeveer 1 euro!) gingen we de massa vergezellen.

We stonden als echte fans midden in..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!