Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 17 december 2011

Te huur... weinig appartement voor veel geld!

Kortom dat is niet anders dan in Nederland, helaas...

Toch hebben we denk ik wel iets redelijks gevonden. Het is niet groot, maar dat is in de winter wel fijn, want gas is hier niet te betalen. Fanni vindt het fijn dat er op elk van de drie deuren die je door moet om binnen te komen zes sloten zitten. Het wordt dus een hele toer om mij te stelen, dat is een geruststellende gedachte. Zelf vind ik het prettig dat het vlak bij een redelijk groot station is waar zowel een tram-, de metro- als een bushalte is. Om de hoek van het plein is een groot winkelcentrum, de Mammut, en er zijn supermarkten in de buurt.

Ik ga nog wel even in gesprek over de huurprijs, want ik ben het er niet mee eens dat......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!