Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 26 december 2011

De laatste dagen.....

De meeste mensen gingen na hun eigen presentatie gewoon weg, wij waren het laatste groepje en toen zaten er nog ongeveer 5 mensen in de klas, incl de docent. Naja prima voor ons!

Daarna mondeling, ik moest tussen 3 en 4 in een of ander kamertje komen want daar zou die docent dan zijn, dus ik om 5 over 3 daarheen. Was daar een of ander kerstfeestje voor alle medewerkers met hun partners en kinderen (denk ik zo ongeveer), tafels vol (vies) eten, overal wijn… oke dan! Dus ik aan zo’n vrouwtje gevraagd of die man er was omdat ik hem waarschijnlijk toch niet zou herkennen, nou nee die was er niet! Ik naar zijn eigen kantoortje, was hij ook niet, ik denk ahh nee he!!

Ik maar gewacht en gewacht tot het 4 uur was en weer naar het kerstpartijtje, iedereen me weer raar aankijken wat ik daar kwam doen en ja hoor hij was er. Ohja sorry zegt ie, ik was het vergeten…. nice…. Dus wij de gang ingelopen, eerste beste bankje zegt ie ja is goed, kom maar even hier zitten. Pakt hij mijn boek en begint daar wat in te bladeren en stelde hij 4 vragen ofzo (ondertussen was het kinderkoortje bij het partijtje begonnen met jengelen, 2 meters van mijn ‘examen’ af, brrr!!) Maar goed, ik kende alles super goed dus ik heb hem eff van t bankje afgeblazen met de uit mijn hoofd geknalde lijstjes en na 5 minuten zei hij ja oke je kent t wel he?! JA! Moest ik mijn naam nog op een papiertje schrijven voor hem want hij was bang dat hij het misschien zou vergeten….

Hoe officieel is deze universiteit eigenlijk!!? Echt belachelijk, maar goed mij hoor je niet klagen want maandag heb ik een mooie ‘excellent’ ontvangen!

Maandag zijn we gaan kerstmis shoppen en savonds de laatste keer Morrissons! Pre drinken bij Lena, Anais en Yessy. Ik voelde me (nog steeds) behoorlijk slecht. Echt shit, einde van Erasmus en ik word ziek, toppie! Anais had een of ander poedertje voor me, voor in heet water dus dat heb ik opgedronken en daarna maar even niet gedronken. De meiden wilden echter the most out of it halen dus ik heb me kapot gelachen! Voordat we naar de Morrissons gingen waren er al behoorlijk wat flessen wijn en tequila ingegaan, dus toen we in de tram stonden begon iedereen te zingen en transformeerden ze in de ‘whoe-girls’, oke het was een beetje beschamend zelfs. Zo gedraag ik me toch noooooit he!! Morrissons, iedereen was er!!

Het was echt........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!