Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 23 november 2011

Weekenden Budapest

Op zaterdag heb ik heerlijk kunnen uitslapen in het centrum van Budapest, terwijl Stan als enige Nederlander op het bedrijf aan het werk was (ook wel netjes hoor). Tijdens het voetballen heb ik een andere Nederlandse stagiair, Roel, leren kennen, waar ik ’s zaterdags overdag mee door Budapest ben gegaan.

We waren van plan om het Ferencvaros stadion te zoeken en te kijken om over een tijdje naar een wedstrijd van deze club te gaan. Op een parkeerterrein van vermoedelijk een stadion zijn we een gebouw ingegaan waar ook vele anderen naar binnen gingen. Nadat we verder in de hal liepen, merkte ik al snel op dat er iets niet echt klopte zoals we hadden verwacht. Dus vroeg ik aan Roel of hem iets opviel.

Er waren namelijk relatief heel veel vrouwen aanwezig en de kraampjes gingen duidelijk om iets wat je gebruikt om het huis te onderhouden. Dus de conclusie was: We staan op een één of andere huishoudbeurs. Dus binnen enkele seconden stonden we weer lachend buiten.

Ook hadden we afgesproken om ’s avonds........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!