Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 23 november 2011

De hongaarse manier van leven

Laatst vertelde ik al dat we de bank aan de overkant van de straat hadden ontdekt.

Helemaal ideaal,je loopt naar de overkant, ik hoef geen pasje of niks te hebben, sterker nog; ik hoef niet eens mijn naam te zeggen, alleen hoeveel geld ik op wil nemen en een handtekening op een briefje te zetten, klaar. Hoe eenvoudig kan het leven zijn, heerlijk.

Gisteren om tien uur toog ik naar de bank, weer even wat forinten halen. De deur was dicht, terwijl toch op de deur stond dat ie open moest zijn.

Maar inmiddels zijn we er wel aan gewend dat............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!