Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 29 augustus 2011

Week nummer 3

Tsja, wat kan ik er van zeggen. Het gaat allemaal goed hier. Ik werk nog steeds maandag en dinsdag in Multikultura en woensdag en donderdag in Orczy Park. Dit was een iets andere week dan normaal. Ik denk dat iedereen mijn dagelijkse activiteiten wel begrijpt. De kinderen komen elke dag omdat ze anders de hele dag op straat hangen en wij proberen dan in te spelen op de behoeften van de kinderen.

Dat kan dus van alles zijn, tekenen, schilderen, Engels leren, voetballen en zo verder. Om alles een beetje speciaal te houden gaan we meestal 1 keer per week een outdoor activiteit met de kinderen doen. Ik ben bijvoorbeeld dinsdag met een kabelbaan een grote berg op gegaan om met de kinderen te kijken hoe Budapest er nou eigenlijk uit ziet van bovenaf en om activiteiten te doen alvorens we weer gingen afdalen.

Het is erg leuk om te doen, maar heel zwaar. Sommige kinderen weten zich echt niet te gedragen (deze week bijvoorbeeld 4 van de 15) en gaan met elkaar vechten, op de wc roken en ze zetten dingetjes in brand. We hebben het dan over kinderen van 10 of 12 jaar.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!