Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 8 september 2013

Geen internet

Wat een gezeur hier met dat internet, niet te krijgen dus.

We hebben alles geprobeerd, een kabel een schotel zelfs een dongel maar geen internet.
En daar ben ik echt ziek van, want nou kan ik geen contact maken op wat voor manier dan ook.

Mijn telefoon is afgesneden omdat ik teveel had geïnternet, kosten euro 506,00.
Hebben we voorlopig niet dus ook op de telefoon geen internet........

Af en toe ga ik naar de stad Marcali waar ik voor weinig op internet kan in de bieb.
Dat is een half uur reizen en kom ik met een kont van beton aan.

Maar beter iets dan niets, ik ga proberen hulp te krijgen bij de burgemeester misschien kan hij iets voor mij doen.

Hier betekend dat je moet omkopen dus ik ga.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!