Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 18 juni 2013

Wellness en kuren in Hajdúszoboszló

"Jammer dat er maar tijd is voor een korte massage', zegt de stevige masseur in perfect Duits voordat ik op de massagebank ga liggen.

Ik ben op de wellnessafdeling van hotel Beke in het Hongaarse kuuroord met de lastig uit te spreken naam Hajdúszoboszló. 'Ach, geeft niet', antwoord ik omdat ik weet dat de massage er inderdaad tussendoor is gepland, bedoeld als kennismaking en niet als therapeutische sessie. Van dit 'stiefkwartiertje' verwacht ik dus niet veel, maar wat jammer dat ik niet een uur door hem onder handen genomen wordt.

Want wat heeft deze Hongaarse masseur kennis van zaken en vooral ook liefde voor zijn vak.

Een dag eerder had ik dat iets anders ervaren toen ik.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!