Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 29 juni 2013

Textielpost – Hongarije

De vakantie breekt voor vele mensen aan en voor mij wordt het de hoogste tijd om de schitterende textielkaarten die ik ontvang te gaan plaatsen. Door de enorme hoeveelheid exposities, koninklijke gebeurtenissen en mijn boek kwam het er niet van om de kaarten dé aandacht te geven die ze verdienen.

Daar komt verandering in. Ik ga beginnen aan een inhaalslag want het is toch te gek dat er textielkaarten al maanden, echt maanden liggen te wachten om een plekje op mijn blog te krijgen.

En je weet toch hoe ontzettend blij ik ben met.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!