Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 28 april 2013

Woonhuis te koop in het zuiden van Hongarije

Een Hongaarse vriend van mij heeft mij gevraagd of ik wat reclame wilde maken

om het huis van zijn oudere broer te verkopen.....

Ik heb vandaag dus een nieuw blog gemaakt om dat huis te verkopen...

Het blog is nog niet helemaal af want ik merk dat ik nog een keer terug zal moeten gaan naar dat huis om nog wat meer foto's te nemen...

Contact over het te verkopen huis gaat alleen via Skype....

Aangezien dat ik niet graag op een toetsenbord zit te rammen om de ene na de andere e-mail te beantwoorden...

KLIK HIER voor: Woonhuis te koop in het zuiden van Hongarije !!!