Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 13 april 2013

Hongarije

De komende weken zit ik in een klein dorpje in Hongarije om les te geven aan een groep van zeven vrouwen die over een maand naar Nederland gaan om in de zorg te werken. Toen ik afgelopen maandag kennis met hun maakte, konden we geen woord wisselen. Niemand spreekt Engels of Duits en ik geen Hongaars. Iedereen heeft een beroepsopleiding op minimaal mbo-niveau gedaan.

Ik hoorde maar heel kort van te voren dat ik dit kon gaan doen en wat ik hoorde, kon ik nauwelijks geloven. De lessen duren van acht uur ’s ochtends tot vijf uur ’s middags, en ook op zaterdag is er les, alleen eindigen we dan om twee uur ’s middags. Om half een is er een eetpauze maar ook dan zitten we gezamenlijk aan tafel.

Mijn opdrachtgever wil dat iedereen........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!