Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 23 april 2013

Daan, Mattheus en Gideon in Boedapest

Is het dan zo warm in Boedapest?

Klopt! Verbazingwekkend hoe het weer zo snel kan veranderen. Twee weken geleden nog in de sneeuw en regen, trui, lange broek, winterjas en snowboots aan, nu korte broek, topje en ballerina's aan!

De volgende dag was het heerlijk weer, zomerjas was overbodig! Prima dagje om naar de dierentuin in het Stadspark te gaan. 14 februari
was er een babyolifantje geboren en die hebben wij ook bewonderd. En dat wilden meer mensen, want er stond een hele rij. Toch viel het wachten mee. Aangekomen in de verblijfplaats: Het eerste wat ik dacht was wow, groeien olifantjes zo snel! Er stond me toch een reus van een olifant in het hok. Na een minuut of 2 na deze olifant gekeken te hebben, viel het me op dat er ook '' iets'' naast deze grote olifant lag.

Ik keek nog eens goed en moest hard om mezelf lachen, want wat lag daar op het grond? Het babyolifantje. Ik keek naar Daan en zijn broertjes en zei, oh ik dacht heel even dat die grote olifant het baby olifantje was. Voelde me gelijk een stuk minder blond, want jawel, ook zij dachten dat ;) We zijn ook nog bij de kamelen geweest. Geweldige beesten! Kijk maar naar de foto's onder aan dit verslag ;)

De nijlpaarden waren de lelijkste beesten in de hele dierentuin, maar toch hebben we ook hier een foto van! Gewoon omdat het zo grappig was dat ze niets anders doen dan hun hele grote bek openhouden zodat mensen er voedsel in kunnen gooien ( ook hier verwijs ik naar de foto onderaan het verslag).En mijn lievelingsbeesten in de dierentuin? Dat waren toch wel de kleine aapjes! Verder nog het eerste ijs van dit jaar op, een heerlijke galippo!

Na de dierentuin hebben we een terrasje gepakt en vervolgens zijn we......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!