Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 22 februari 2013

De tijd vliegt

Even snel een blog schrijven, want dat is alweer een week geleden.
Ik was gebleven bij de orientationday van de Elte. Kort gezegd, het was erg warm, veel mensen, veel sprekers. Een paar interessante dingen gehoord, maar al snel waren we verwikkeld in een gesprek met de jongen naast ons. (Die bleek ook toevallig een Nederlander te zijn, haha!)

Leuk gesprek gehad over van alles en nog wat en daarna gingen we ons welkomstpakket kopen. Op zich wel een grappig tasje met een heleboel foldertjes, een pen, boekje, kortingspassen, Erasmuskaart en een simkaart. Mijn Hongaarse nummer weet ik nog niet uit mijn hoofd, maar grappig genoeg ben ik op whatsapp nog wel gewoon bereikbaar op mijn oude nummer, terwijl mijn nieuwe simkaart erin zit.

Na de orientationday deed ik mee aan de hunting. Ondertussen nog meer Nederlanders ontmoet. (De Nederlandse studenten zijn hier heel goed vertegenwoordigd. Erg makkelijk voor ons, kunnen we gewoon in het Nederlands doorkletsen! ) Er werden 4 groepen gemaakt en in mijn groepje zaten we met 6 Nederlanders, 3 Duitsers en nog een paar mensen.

We moesten 4 opdrachten doen, op verschillende plekken in de stad. We moesten op de foto met Hongaren, een film naspelen, treinkaartjes verzamelen met zoveel mogelijk kilometers en proberen de goedkoopste Palinka te scoren.

Uiteraard had

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!