Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 24 januari 2013

Budapest

Relaxen in Budapest en mijn vriendinnetje evy daar opzoeken. Voor maar liefst 37 euro vloog ik naar Budapest (en weer terug) en omdat ik een soort van vlaggetjes spaar, zoveel mogelijk landen zien in de wereld, hoort deze ook in mijn dagboek. Ik denk niet dat nog mensen het lezen maar dan is het lekker voor mezelf.

Zaterdag vloog ik om 2 uur naar Budapest, ofja dat was de bedoeling. Met dit winterse weer duurde dit allemaal wat langer en kon ik uiteindelijk om half 4 instappen. Gelukkig was ik op eindhoven airport waardoor ik een Nederlands boek kon kopen en lezen om te tijd te doden.

In Hongarije aangekomen stond evy me op te wachten en zijn we naar haar appartementje gegaan. Een heel mooi appartementje samen met 2 andere Nederlandse huisgenootjes. We hebben samen gegeten, gekletst en wijntjes gedronken in een barretje om de volgende dag optijd op te staan en Budapest te verkennen.

Deze citytrip was een beetje anders als.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!