Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 29 december 2012

Spam in je postvak... Je leert ermee leven...

Spam in je postvak... Je leert ermee leven...of toch niet?

Het aantal spam e-mails dat ik per dag in mijn g-mail postvak binnenkrijg is niet te tellen..

Af en toe glipt er toch eentje tussendoor de spamfilter...

Deze mevrouw, Khali Halima heeft hele goede bedoelingen.... ahum..

Zij wil mijn land helpen of dat zij weet dat ik in Hongarije woon zal haar waarschijnlijk niet bekend zijn... en ook voor geen meter interesseren...

De Hongaarse regering zal haar dankbaar zijn voor deze hele mooie aanbieding.. proest..

Om er voor te zorgen dat Mrs. Khalifa een koekje van haar eigen deeg krijgt zet ik haar twee e-mail adressen (onbeschermd) onderaan haar e-mail hier neer...

Binnen de kortste keer wordt haar postvak dan ook gevuld met spam door de zoekmachines en spamrobots die hier elke dag mijn blog bezoeken...

Hieronder haar spam-e-mail:

hi

I wish to invest in your country, What I have in mind is to invest in a company that will be paying my family (50%) from the profit made on the fund annually. I wish to invest in areas like Health care Project, Real estate, and any other good investment areas. Please, get back to me on this e-mail: halimakhalifaa@yahoo.co.jp

if you are capable of handling an amount over $49 million dollar's forinvestments.

Regards,

Mrs. Khalifa

E-Mail: halimakhalifaa@yahoo.co.jp

E-Mail: khali.halima@laposte.net