Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 20 september 2012

Week 1

Precies een week geleden had ik net mijn eerste nachtje overleefd, en liep ik nog onwennig de deur uit.

Dat is gelukkig nu al anders, want de stad is erg makkelijk en een kaart is al bijna niet meer nodig! (ik overdrijf lichtelijk).

Wat heb ik allemaal gedaan tot nu toe? Van woensdag tot zondag hadden we allemaal nog heerlijk vrij, dus bestonden de dagen uit terrassen, lunchen, rondlopen, Boedapest bekijken, onzinnige dingen regelen (Hongaarse telefoon is binnen! public transport kaart in the pocket!) en vooral erg genieten.

Je kan hier werkelijk alles krijgen wat je wil, er zijn miljoenen eettentjes en leuke barretjes, allemaal niet prijzig en ook heel populair onder de Hongaarse bevolking. Koken is hier praktisch duurder dan uit eten gaan, en dat is ook wel te zien aan de grote hoeveelheid restaurants!

Onze vierde huisgenoot is ook..............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!