Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 13 september 2012

Het is begonnen

Op het vliegveld kwam mijn koffer als één van de eerste de band op, waardoor ik meteen door kon om mijn euro’s om te wisselen in Hongaarse Florinten. De wisselkoers is ongeveer: 1 euro = 280 florint. Voor het vervoer van het vliegveld naar school werd me aangeraden om met de Airportshuffle minibus te gaan. Dit is een busje waar ongeveer 8 personen in kunnen.

De passagiers geven hun ticket af waar ze heen moeten en de chauffeur bepaald aan de hand daarvan de route. Iedereen wordt letterlijk voor de deur afgezet! Mijn rit duurde ongeveer een half uur en ik was omgerekend ongeveer 10 euro kwijt. Dat was echt een prima manier!

Aangekomen bij de IBS Residence Hall (Studentenflat van de school) heb ik me gemeld bij de receptie en kreeg ik het pasje van mijn kamer.

Daar aangekomen bleek dat het.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!