Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 27 juni 2012

Goed dat er politie is...

Van de week rond 8.00 uur 's ochtends stonden er op eens mensen bij ons aan de poort. Een witte auto naast de onze op de oprit geparkeerd en getoeter (onze bel doet het even niet)

Twee jonge mannen en een vrouw. Ze wezen naar de (kapotte) garagedeur. O jee, dacht ik. Die willen ons wat aansmeren, een nieuwe deur of zoiets. Op zo'n moment klap ik qua hongaars helemaal dicht. Ik begrijp niet wat u zegt, zei ik. Totdat ik plotseling, boven het borstzakje van de mevrouw, het woord "rendör" (politie) zag staan. Ah, rendör, zei ik verheugd. Ja,ja, ze waren van de politie. Hoewel: de twee mannen waren in burger en de auto was geen politie auto. Nu begreep ik het.

Ze dachten dat........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!