Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 31 maart 2012

Summer is coming!

Hello!

Twee weken geleden sinds mijn laatste verslag, het waren weer twee heerlijke weken! Zoals de titel al zegt is de zomer onderweg naar Budapest, en wat blijkt? Dit is een heerlijke stad om van de zon te genieten. In verschillende parkjes kun je wat eten en drinken met je vrienden met toch wel als hoogtepunt het Margareth eiland (in de Donau). Daar hebben we dan ook zeker gebruik van gemaakt.

De dag na mijn vorige verslag was er de gruwelijke Bath party, een feest dat zeker een van mijn tofste feesten ooit is geweest. Aanstaande donderdag is er weer een, ik keek er erg naar uit maar kan er helaas niet heen deze keer.

De rest van de afgelopen weken bestonden dus vooral uit van de zon genieten, stappen en uitslapen. Een ideaal ritme voor een Erasmus student denk ik zo. Het enige negatieve puntje is het ziekenhuisbezoek van afgelopen zaterdag. Ik ging lasergamen met de ESN groep van Hannah (huisgenoot), een spel dat minder onschuldig lijkt dan het is. Hannah eindigde met een bloedlip en kwam aan het eind heel verdrietig naar buiten gelopen, totdat ze zag dat ik ook onder het bloed zat en verband om mijn hoofd had. Toen zij naar de wond keek zij ze meteen dat we ervoor naar het ziekenhuis moesten en dat deden we dus.

Over de staat van de ziekenhuizen hier zal ik maar niet te veel uitweiden.....

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!