Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 25 maart 2012

Stoer!

Het was een spannende dag. Mijn eerste werkdag hier in Hongarije als pedicure.
Beetje nerveus was ik wel, tenslotte ga ik toch maar even in een ander land, in een andere taal bij mensen die ik helemaal niet ken, hun voetjes verzorgen.

Ook al zenuwachtig voor het parkeren, ik ben niet zo'n coureur en het zou de eerste keer niet zijn dat ik een paaltje over het hoofd zie. En ik wist dat het een vrij smalle straat was, dus het baarde wat zorgen.

Gisteren alle spullen klaargezet, ook al onzeker of ik alles wel bij me had en niks vergeten was uit Nederland mee te nemen, maar ik kon voor de dag komen,alles was keurig in orde.

Maar ook spanning, omdat het......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!