Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 28 maart 2012

Nederlandse Ambassade Boedapest !! >> Paspoort verlengen !!

Nederlandse Ambassade Boedapest mijn bezoek om mijn paspoort te verlengen en de beschrijving van mijn hele reis.

Maak voor het verlengen van je paspoort of bezoek aan de Nederlandse ambassade Boedapest altijd een afspraak !!
De reis naar Boedapest

De reis naar Boedapest duurt in mij geval twee uur en vijftien minuten, ik vertrek thuis om 9.30 om de trein van tien uur te hebben en dan kom ik om 11.45 aan op het station Déli in Boedapest. De aankomst is op perron nummer 1, en na aankomst neem ik eerst een bekertje chocomel bij een van de kiosken, daarna ga ik even naar het toilet (130 huf).

In Boedapest

In Boedapest is het de bedoeling dat ik eerst naar winkelcentrum Mammut ga alwaar ik pasfoto’s laat maken voor het paspoort, deze fotograaf is bekend met foto’s te maken voor Nederlandse paspoorten. Het adres is Puskásfoto Mammut 2.
De wandeling naar de Nederlandse Ambassade Boedapest

Voor bezoekers van de Nederlandse Ambassade Boedapest ga ik exact beschrijven hoe ze lopen kunnen en hoe ze makkelijk alles kunnen vinden, ik ga er van uit dat velen eerst om foto’s moeten dus daar rust heel het verhaal op.

Voor een bezoek aan de Nederlandse Ambassade Boedapest is het belangrijk dat.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!