Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 21 maart 2012

Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe...

De afgelopen weken heb ik het erg druk gehad met van alles en nog wat. Op donderdag 1 Maart hadden wij in de ochtend de monteurs weer over de vloer om onze douchekop te maken. Elske ging die ochtend om 10 uur met koffer en al de deur uit om een weekendje thuis door te kunnen brengen. Ik bleef achter met de monteurs en was me aan het instellen op een weekendje alleen in de grote stad Boedapest.

Toen de monteurs waren vertrokken heb ik van ellende GTST maar opgezet. Ik zat me halverwege de aflevering af te vragen wat ik dit weekend toch allemaal eens zou gaan doen. Terwijl ik hier over aan het nadenken was ging de bel. Ik dacht bij mezelf: ‘wat nu weer’. Ik heb even zitten twijfelen of ik de bel wel zou beantwoorden. Uiteindelijk heb ik dit toch gedaan.

Ik hoorde een vrouwenstem die mij in het Engels vroeg of ik een e-reader had besteld. Dit had ik niet gedaan maar mijn ouders en ze zouden deze naar het adres van Elske sturen zodat zij die voor mij mee terug kon nemen. Ik zei dit door de telefoon en de vrouwenstem vertelde mij dat zij een e-reader voor mij had. Op dat moment ging er bij mij een belletje rinkelen omdat ik ineens de stem van de vrouw herkende als de stem van mijn moeder! Ik dacht dat het niet waar kon zijn dus ben ik naar beneden gegaan om de deur te openen.

En daar stond tot mijn grote verrassing........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!