Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 30 maart 2012

Borq Hongaarse Wijnreizen officieel van start

Een droom is uitgekomen. Na een onvoorstelbaar lang voorbereidingstraject ben ik sinds vorige week officieel ondernemer. Eigenaar van Borq Hongaarse Wijnreizen.

Een missie

Wat wil ik écht? Toen ik 2,5 jaar geleden begon met het schrijven van een blog over Hongaarse wijnen, wist ik het al. Ik had een reis georganiseerd voor de Brabantse Wijnsociëteit en merkte dat ik het in me had. Hongaarse wijnreizen organiseren, dát wilde ik. Omdat ik blij word van de Hongaarse wijntwinkeling in de ogen van wijnliefhebbers. Vooroordelen gaan na een paar mooie Hongaarse wijnen overboord. Heerlijk vind ik dat. Tel daarbij op dat de Hongaarse gastronomie de laatste jaren beter en beter wordt.

Twee Michelinsterren hebben we inmiddels in dit land. Ik wist ook dat ik niet zomaar wijnreizen wil organiseren. Klassereizen wilde ik. Luxueus, compleet verzorgd. Slapen in viersterrenhotels, dineren in de beste restaurants van Hongarije.

Ik wil laten zien dat Hongarije........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!