Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 18 november 2011

Over hangtieten en bubbels....

Ik heb er niks meer mee: met kleding, uiterlijk. Ik denk ook dat, als je dat wel hebt, je het hier in Hongarije echt lastig zou hebben.

Hoewel ik vind dat de meesten er niet uitzien, lijkt het toch of ze er wel degelijk mee bezig zijn. Alleen slaan ze de plank, in mijn ogen, redelijk vaak mis.

Ik zie vrouwen lopen in strakke leggings met een kort shirtje. Dat is een outfit die vaak al niet eens geschikt is voor een jong meisje met een mooi figuurtje, maar hier zie je ze met grote regelmaat voorbij schommelen, compleet met vetrollen, bubbels en kwabbels.

En het is dat ik op de markt kramen vol met bh's zie, anders zou je werkelijk denken dat ze die dingen hier niet verkopen, want ik zie echt iedere keer vrouwen lopen met bungelende borsten............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!