Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 17 september 2011

Vooroordelen, Verenigingen en Verjaardagen

Terwijl Nederland nog steeds door een herfstachtige zomer wordt geterroriseerd, waardoor mijn ouders een lekkage hebben, en mijn roeivereniging vroegtijdig het introkamp moest afblazen, is het in Hongarije nog altijd zomer.

Hoewel de zon en alle vrije tijd mij goed bevallen, begint het bij mij een beetje te kriebel. Al twee weken heb ik een 'verlengd vakantiegevoel'. Het voelt alsof ik elke dag op het punt sta om naar huis te gaan, en uiteindelijk niet naar huis ga. Dit gevoel heb ik waarschijnlijk omdat mijn colleges nog steeds niet zijn begonnen. Morgen begint de cursus Hongaarse Cultuur en Literatuur, gevolgd door de Hongaarse taalcursus. Ik hoop dat na morgen dit gevoel weg is, ik wil namelijk erg graag beginnen met college.

Deze week heeft naast vakantiegevoelens in het teken gestaan van.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!