Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 15 september 2011

Over T-Mobile, school en goulashsoep!

Joehoeee, we zijn een week on Hungarian ground!

Maar eerst verder over afgelopen maandag. We zijn naar de T-Mobile geweest, omdat we nog steeds niet gebeld zijn om het internet te laten installeren bij ons thuis. Wel hadden we een leuk smsje in het Hongaars gekregen, maar ja, daar begrijpen we dus niets van. Een Hongaars meisje had het vertaald voor ons en die zei dat we naar een nummer in dat smsje moesten bellen en dat we een paar codes bij de hand moesten houden. Toen heb ik daar maar heen gebeld, maar ik kreeg een Hongaarse vrouw aan de telefoon. Ik heb zo ongeveer alle talen gesproken die ik kende, inclusief Zweeds, maar ze begreep er niks van en op de achtergrond hoorde ik alleen maar gelach, dus toen heb ik maar opgehangen.

Dus toen zijn we gelijk maar naar T-Mobile gegaan en daar eerst stampvoetend lang gewacht, want op de een of andere manier is het in die winkels altijd ontzettend druk. Eindelijk waren we na een half uur wachten aan de beurt en hoera, de man sprak ook nog een beetje Engels, maar helaas, de afdeling van het internet installeren werkt maar tot 16:00 uur en het was 16:04 uur. Hij had de voicemail daar ingesproken met de mededeling dat ze ons moesten bellen in het Engels of Duits en dat was het dan. Konden we weer gaan.

Dat beloofde bellen geloofden we helemaal niet meer, dus..............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!