Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 15 september 2011

Bezoek aan tandarts in buitenland groeit snel

Nederlandse tandartsen behoren tot de wereldtop, maar zijn vaak ook duur. Zeker wanneer er kronen, bruggen en implantaten geplaatst moeten worden.

Rose Stoddart uit Bergschenhoek kan het weten. Zij vertrok naar Hongarije om haar gebit te laten repareren. Door langdurige stress begonnen haar tanden één voor één uit te vallen. In Nederland zou de behandeling die zij nodig had meer dan 9000 euro kosten, in Hongarije slechts 2700 euro. Haar gebit is nu hersteld met veertien porseleinen kronen en een brug.

„Ik ben zo blij dat ik ben gegaan, mijn gebit ziet er echt geweldig uit. Niet alleen het resultaat is super. De service was vijfsterren. Voor het eerst in mijn leven werd ik door een chauffeur opgehaald van het vliegveld.

De kliniek had..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!