Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 28 augustus 2011

Szia!

Sziasztok!



A nevem Rosalie. Holland vagyok. Diak (student) vagyok.



Jaja, de eerste stapjes zijn gezet om magyar (Hongaars) te leren. Heb het geluk dat ik in de groep zit waarvan de docent wel engels spreekt, is bij de andere groep namelijk niet het geval. Maar ben er wel nu al achtergekomen dat het echt een uitdaging word om het ook maar een beetje onder de knie te krijgen. Er zijn echt klanken en combinaties van letters waarvan ik niet wist dat ze konden bestaan.



Heb inmiddels ook een kamergenoot geregeld. De vrouw die verantwoordelijk is voor de cursus was heel verbaasd toen ik vroeg of ik nog een kamergenoot kreeg, omdat ik dat wel graag wilde. (zat totnutoe alleen op een tweepersoonskamer), maar ze gaf aan dat er nog iemand alleen zat. Heb dus aan haar gevraagd of ze bij mij op de kamer wilde en heb nu dus een Italiaanse kamergenootje........



KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!