Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 30 augustus 2011

Budapest!

Volgende maand ga ik Budapest verlaten voor 3 maanden. Ik ga naar Bicske (40km van Budapest). In de weekenden zal ik wel gewoon terugkomen. Vorige week heb ik al een bezoekje gebracht aan het asielzoekerscentrum en het weeshuis waar ik ga werken. Het hoort niet bij elkaar, maar het ligt wel dicht bij elkaar. Ik zal hier deel nemen in de activiteiten met de kinderen en zelf activiteiten bedenken.



Het asielzoekerscentrum is eigenlijk een kleine woongemeenschap van een man of 70. Toen ik daar kwam was het Ramadan (dit houdt dus in dat er onder andere gevast wordt). De mensen die daar leven waren echt super aardig. Het zijn voornamelijk vluchtelingen uit Irak en Afghanistan. De mannen wilden ons meteen voorstellen aan hun familie. Ze wilden ons hun huis laten zien en ondanks de Ramadan boden ze ons thee aan. In het kamp is er een huis voor de vrijwilligers en hier zal ik 5 dagen per week wonen.



Na 1 maand komt er als het goed is een...........



KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!