Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 31 mei 2011

Niet aan Hongarije denken!

Niet aan Hongarije denken, niet aan Hongarije denken, hoe vaak ik dat de laatste tijd niet gedacht of hardop gezegd heb… Ik heb een fijne tuin, lieve kippen en een fijn zwembad, en werk genoeg om dat te onderhouden. Iets wat ik met liefde en plezier doe.

Maar hoe komt het dan toch dat ik met een brok in mijn keel de struiken aan het snoeien ben? Waarom voel ik me regelmatig gewoon down als ik mijn lieve kippetjes aan het voeren ben? Waarom erger ik mezelf aan de geluiden van andere mensen? Ik weet het wel, het is te lang geleden! Het is te lang geleden dat ik in Hongarije ben geweest…. Oktober was het de laatste keer. En dat is te lang. Echt ik mis het zooooo!

Ik mis mijn huisje, mijn tuin, ik mis de buurtjes, ons dorpje.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!