Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 9 mei 2011

In mei leggen alle vogels een AP?

De maand mei is begonnen en dus ook mijn laatste maand in het hartje van Hongarije.

Mijn uitstap naar Csömör was de moeite, de voorziening die ik daar te zien kreeg en de verhalen die er verteld werden deden mijn mond weer open vallen van verbazing! Wij hebben misschien geen regering en dat is een beetje sneu maar de regering in Hongarije.. das nog een pakske sneuer! Regels en wetten worden aan de lopende band aangepast, geld voor dingen die echt nodig zijn is er niet en de mensen die dus veel goeds willen doen blijven alleen achter.

Wist je dat de nieuwe "regeerder" van Budapest enkele straatnamen wil aanpassen omdat ze hem niet aanstaan.. alé hebt ge da nu al meegemaakt?
Soit, ik blijf veel bewondering tonen voor al die initiatieven dat velen hier nemen voor de mensen met beperkingen!

Als ik de lotto win weet ik waar een deel van mijn geld naar toe gaat!

Op zaterdag bezochten we het Panda Hotel. Hier is.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!