Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 17 april 2011

The Balkans etcetera

Nu dan toch maar even een poging om mijn gebeurtenissen met ieder die het wil horen te delen. Na mijn vorige update werd het even tijd om te studeren, gelukkig was dit het helemaal waard. Mijn tentamen over de Europese Unie heb ik gehaald! Ik had ook niet anders verwacht, officieel was het een master tentamen. Maar om eerlijk te zijn, ik denk dat een dergelijk tentamen in Tilburg bestempeld zou worden met een gemakkelijk bachelor tentamen. I love Hungary.

Na mijn tentamen, rond eind maart, begon het hier ook echt lekker weer te worden. Het laatste weekend van maart zijn we naar de havi-hegy chapel gegaan. Dit is op de berg/heuvel achter Pécs. Om de kapel heen heb je een klein parkje waar je lekker van de zon kan genieten. Heerlijk dus, het zomervakantie gevoel kwam helemaal naar boven. Dit vakantie gevoel werd het weekend erop natuurlijk geheel voortgezet. Samen met..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!