Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 17 april 2011

Lieneke in Budapestl

Vrijdag hebben we gezwommen bij de Lukács baden. Dat zijn baden aan de Buda kant van de stad en redelijk en vooral weer eens even wat anders dan Széchenyi. We hadden besloten dat we ook wel een massage wilden en voor €10 konden we een massage van 20 min er bij kopen. De massage was een hele interessante ervaring!

Eerst konden we de massage plek al niet vinden en toen we 'm eenmaal gevonden hadden begon het, hoor. Natuurlijk sprak niemand Engels, dus moesten we met handgebaren elkaar zien te begrijpen. Lieneke moest 2 min wachten en ik moest meteen mee. Gelukkig zag ik nog net dat Lieneke in het tentje tegenover mij zat, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Ik had een mevrouw die mij ging masseren en Lieneke had een man genaamd István. Tenminste dat denken we, want..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!