Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 30 maart 2011

De lente is aangebroken!

Vorige week woensdag heb ik mijn tussentijdse evaluatie gehad, en het was allemaal dik in orde! Niets anders dan lovende feedback. Mijn collega's zijn zeer tevreden over mij. Het was supertof om te horen, maar ook een beetje vervelend omdat ze ons geen werkpunten meegeven. Ik weet van mezelf dat ik verre van de perfecte opvoeder ben, dus het zou leuk zijn om wat feedback te krijgen. Maar soit, we klagen niet.

Donderdag werd de quarantaine ten einde verklaard, joehoew! Donderdag en vrijdag hebben we dus 2 dagen buiten doorgebracht in het zonnetje. Zaterdagmiddag zijn we met de fiets naar het dorpje naast ons, Vámoskmikola, gefietst. Het weer was even minder, een felle tegenwind. Maar we zijn er toch geraakt.

Na enkele cafeetjes hebben we daar pizza gegeten en zijn we terug gefietst. Helaas hadden we geen lichten op onze fiets en het was al donker. Ook straatlantaarns waren nergens te zien, dus telkens wanneer er een auto aankwam sprongen we van onze fiets langs de kant. Ze reden nogal aan een hoge snelheid en het leek ons veiliger om telkens aan de kant te gaan...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!