Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 25 februari 2011

week 1/2

wat gaat de tijd snel zeg.

vorige week lekker rustig op gang gekomen en mijn kamertje ingericht.
en bij dominika op de groep geweest.
vrijdags naar het farsang(karneval) optreden van de bovenbouw geweest hier deden veel kinderen van de groep waar ik begin, aan mee.
en zaterdag werd ik zelfs gevraagd om in de jury te zitten bij de onderbouw.
wat een eer !! haha maar ik was best zenuwachtig het hele dorp was aanwezig.

Owja en er ligt alweer sneeuw , haha tis best koud hoe koud weet ik niet precies.
vandaag zijn we met de kinderen als activiteit wezen glijden op de weg, ijsbaan hier haha.

ik heb zoveel gedaan en heb best drukke dagen omdat dat hongaars zo ongelooflijk snel gaat.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!