Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 21 februari 2011

Jó napot mindenkinek

Vandaag heb ik mijn eerste les Business Hungarian gehad. Dit zal zeker de leukste les van het hele semester worden! De docente spreekt geen enkel woord Engels en praat alleen maar Hongaars. Het lijkt een beetje op mijn Spaanse lessen van Avans… Ze heeft ons allerlei verschillende vormen en vervoegingen uit proberen te leggen, tenminste we denken dat het dat was aangezien we geen flauw idee hadden van de betekenis. Desondanks hebben we de grootse lol gehad vandaag en ik kijk nu al uit naar het vervolg op woensdag!

We zijn alweer begonnen aan onze tweede collegeweek in Boedapest. Voor diegene die geïnteresseerd zijn in welke vakken ik volg, hier zijn ze:

Business Hungarian
International Marketing Communication & PR
Negotiation Strategies
Hungary in the EU
International Organisation and Management Studies
International Enterprises
Controlling
Accounting
Business Finance
International Marketing

De meeste vakken die ik volg zijn erg interessant. De professoren spreken gelukkig goed Engels en zijn erg interessant om naar te luisteren. We hebben echter alleen geen boeken waar we uit kunnen studeren. Erasmus studenten krijgen alleen maar uitreksels in de colleges en daar moeten we het mee doen. Vooralsnog ben ik tevreden met het niveau en het valt me alleszins mee. De faciliteiten op de universiteit zijn echter belabberd. Alle tafels en stoelen vallen bijna uit elkaar, er is geen verwarming noch airco en de bibliotheek bestaat puur uit kapotte boeken.............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!