Grote veranderingen wat betreft de klantvriendelijkheid bij Ryanair
De luchtvaartmaatschappij Ryanair, die vanaf Eindhoven en Charleroi vliegt, kondigde vandaag diverse veranderingen aan. Deze aanpassingen, die de komende 6 maanden van kracht zullen worden, moeten de maatschappij een beter imago gaan geven en leiden tot een toename van het aantal passagiers. De veranderingen betreffen:
- Vanaf 1 november 2013, wordt de website aangepast en verdwijnt de “Recaptcha” beveiligingscode bij individuele boekingen;
- Eveneens vanaf 1 november 2013 is het voor passagiers die rechtstreeks via Ryanair hebben geboekt (dus niet via reisbureaus of ticket websites), gedurende 24 uur na de boeking het mogelijk kleine wijzigingen door te voeren. Deze wijzigingen betreffen zaken zoals schrijf- en spellingfouten of een foute bestemming;
- De derde wijziging op 1 november 2013 betreft.........
KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!