Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 22 oktober 2013

Adviezen aan een geboren Hongaar

Tot mijn verrassing kreeg ik een email van een gestudeerde Hongaarse Nederlander, dan wel een Nederlandse Hongaar, met een hart dat niet alleen op de goede plaats zit, maar ook nog welwillend is. Hij streeft er onder andere naar om de betrekkingen met de EU/Nederland te verbeteren, en het bevorderen van de politieke en economische betrekkingen tussen Nederland en Hongarije.

Mijn schrijver heeft in Nederland economie gestudeerd en internationale betrekkingen in Boedapest. Over beide thema's heeft hij dus een universitaire studie achter zich. Met de toestemming van de email-schrijver mag ik onze correspondentie gebruiken ten behoeve van mijn column voor U, lezers van Hongarije.inzaken.eu.

Het is betrekkelijk eenvoudig om over Hongarije tegen zere benen te schoppen, vooral wanneer het Hongaarse benen zijn, maar ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mijn Hongaars/Nederlandse schrijver met open vizier en verontschuldigingen op voorhand geantwoord. Omdat mijn antwoorden voor iedereen interessant kunnen zijn wil ik U, geanonimiseerd, deelgenoot maken van zijn vragen en opmerkingen en mijn mening.

Naar mijn persoonlijke ervaringen heeft een deel van de Hongaren........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!