Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 29 september 2013

Nederlands toptrio op goudkoers in Hongarije

Het Nederlandse toptrio is op goudkoers op het EK vierspannen in Iszák, Hongarije.

Nederlands kampioen Theo Timmerman won de dressuur, voor IJsbrand Chardon en Koos de Ronde. In het landenklassement gaat Nederland met drie teamleden in de top drie met 15 punten voorsprong op gastland Hongarije aan de leiding.

Waar in Izsák donderdag nog zomerse temperaturen werden gemeten, was het vrijdag een stuk koeler, maar ideaal weer voor de paarden.

Koos de Ronde zette als eerste teamlid een goede proef neer die werd beloond met 43,36 strafpunten. “Ik mis mijn goede voorpaard Santana, die plotseling geblesseerd raakte voor de vaardigheid in Breda. Maar ik heb sinds Breda veel getraind met Zimon voorop en ik ben tevreden met mijn dressuurresultaat”, vertelde De Ronde na zijn proef.

De Ronde bleef lange tijd aan de leiding totdat..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!