Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 21 februari 2013

Zomaar een week

Er stond iemand voor het hek. Honden zijn altijd goed in het vertellen dat er iemand voor het hek staat. Wij horen duidelijk het verschil tussen vrienden en ongenode gasten. Ze gingen nogal tekeer. Ik liep naar buiten en het regende.

Ik zag een hoofd met pet waardoor een lange sliert grijs haar aan de achterkant uitstak. Het gezicht onder de pet kwam mij niet bekend voor. Hij wenkte dat ik naar het hek moest komen. Ik wees naar mijn schoenloze voeten en daarna op de regen.

Hij wenkte nogmaals en riep de naam van Hans en nog iets over zonne ovens. Hans liep naar het hek en niet veel later stond de man binnen. Hij schudde mij de hand waardoor zijn geur in beweging kwam. Ik moest denken aan ijzer. Maar dan ijzer dat jaren in een moddersloot had gelegen.

Zijn knoestige eelt handen.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!