Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 17 februari 2013

Rondje Azie

Ik vorder gestaag en reis steeds verder Pest in via de Thököly en de Csömöri ut. De villa's worden flats en opeens zie ik dat ik hier toch al eerder ben geweest met een tram die deze buslijn kruist en ook richting randen van de stad voert.

Als het zicht weidser wordt en de flats groter weet ik dat ik er bijna ben, bij het eindpunt Új Nyírpalota.
Ik stap uit tussen de flats en er staan nog veel meer 173-igs en ook 173-E's, te wachten op nieuwe reizigers.

Als ik om me heen kijk zie ik opeens het Azsia Center. Al veel over gehoord, ook over gelezen maar nog niet eerder geweest. Een klein stukje lopen en dan betreed ik een zeer ruimtelijk opgezet stukje Budapest. Voordat ik bij het Azsia Center kom, zie ik eerst nog een China Mart.

Ik rol van de ene verbazing in de ander. Het assortiment lijkt sprekend op dat van de Chinese Markt die we kennen uit district 8, maar hier is alles uitgestald in units zoals we die kennen uit de "gewone" shoppingmalls zoals Arkád. Heel apart. Dure locatie met goedkope spullen.

Je kunt een kanon afschieten en.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!

KLIK HIER voor de website van het AsiaCenter in Boedapest !!!

Adres van het AsiaCenter

H-1152 Budapest, Szentmihályi útca 167-169.

Openingstijden: Van maandag tot zondag geopend van 10:00 tot 19:00 uur

Website: http://www.asiacenter.hu/en/index