Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 26 februari 2013

Citytrip Budapest: Dag 2 & 3

Ein-de-lijk, het vervolg op mijn reisverslag van Budapest! Deze stad verdient liefde! Waarom oh waarom, hebben al zoveel mensen me gevraagd “waarom ik in godsnaam naar Budapest ging”?

Budapest is prachtig en hoe langer ik er verbleef, hoe meer ik van de stad ging houden. Geloof me, OPI hits the nail on the head met haar nieuwe collectie: Het Oostblok rocks! Let’s all love Budapest!

Waar te starten met zoveel moois dat ik ‘nog eens’ wilde zien? Na de City Tour by Night hadden we gelukkig een goed idee gekregen van de opbouw van de stad en de ligging van de bezienswaardigheden, waardoor we makkelijk op onze ultra-toeristische kaart aan konden kruisen wat we nog wilden zien en een praktische route konden plannen. Ik zeg nu wel ‘we’, maar jullie begrijpen dat dit alfa-vrouwtje een navigeervermogen van een grasspriet heeft, dus de props gaan naar Sebas die ons veilig en snel door de stad loodste. Ons beginpunt was de grote markthal van Budapest, die op een paar stappen lopen van ons hotel lag.

Ik was heel benieuwd naar de marktwaar die ze........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!

KLIK HIER voor meer informatie over De Grote Markthal (Hongaars: Nagycsarnok) van Boedapest in de Wikipedia !!!