Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 13 januari 2013

Uitverkoop

Het is uitverkoop. De etalages hangen vol met posters met procenten. Procenten korting en het is uitnodigend.

Ik had niks nodig en dus keek ik niet....maar een poster met 50%....die wekt toch wel belangstelling. Het was een schoenenwinkel en daar zijn er veel van, ook hier. De schoenen hier zijn beter dan in de meeste winkels of markten op het platteland en wij hebben ons beide voorgenomen om nooit meer de goedkope schoenenrotzooi te kopen. Met schoenen moet je niet rommelen, of je koopt goede of je koopt niet.

Dat leerde ik al van mijn moeder. Op een paar dingen mag je nooit bezuinigen.....op het onderhoud van je fiets, op je tanden en op je schoenen!

Die poster van 50% lokte mij binnen.

Ik checkte even of het echt betekende dat er.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!