Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 22 januari 2013

Two girls in Budapest!

jó napot,

Ik heb weer een hoop te vertellen! Daar zullen jullie vast blij mee zijn.

Allereerst zijn we door DE WINKELSTRAAT van Boedapest gelopen, om aan het eind van deze straat een kijkje te nemen in de Centrale Markthal. Vervolgens onze weg vervolgd, de Vrijheidsbrug overgestoken richting de Gellert Berg. Het zou een lange wandeltocht worden, maar wat hadden wij een geluk met het weer. Het zonnetje scheen, de lucht was helder zodat we mooie foto's konden maken! De keren dat ik de Gellert Berg heb beklommen verliepen iets gemakkelijker dan deze keer, aangezien er nog sneeuw en ijs lag, waardoor het soms glijden was, en wat dan net niet tot een valpartij leidde, haha jullie zien het vast al wel voor je!

Dit leidde natuurlijk tot hilarische momenten. Enfin, we hebben zonder brokken de top van de berg bereikt! Weer naar beneden gelopen en toen onze weg vervolgd naar de Burchtheuvel. Haha het was wel even zoeken, ik weet niet hoe ik de vorige keer was gelopen, maar toen kwam ik wel op de goede plaats uit :P Dit keer kwamen we achter de Burchtheuvel uit.

Helaas was daar geen ingang, dus zijn we......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!