Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 30 januari 2013

Lappenmand........en kijk even mee...

Begin januari bracht ik Jacco naar het vliegveld in Wenen. Een rampenrit in een sneeuwstorm die uiteindelijk in een overnachting in Wenen uitliep en in plaats van met het vliegtuig is Jacco met de trein naar Nederland gegaan.

Op de terug weg naar Porva zag ik midden op de drukke doorgaande weg een zwart hondje lopen. links en rechts vloog het verkeer aan het beestje voor bij. Op een gegeven moment is hij toch van de weg gekomen.

Even verderop zag ik het zelfde hondje wederom midden op de weg lopen nu richting parkeer plaats van de supermarkt waar hij afvloog op twee meisjes met een hond. Gelukkig dacht ik, dat ging nog maar net goed.

Ik nam aan dat......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!