Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 1 januari 2013

Dorpstoerisme, ervaar het èchte Hongaarse leven.

Als je doet wat je altijd al deed,krijg je wat je altijd al kreeg...

Dit zei Jessica Voets, eigenaresse van www.dorpstoerisme.nl , toen zij haar nieuwe vorm van vakanties bedacht.

"Ik heb in het toerisme gewerkt, veel gereisd en daardoor behoorlijk wat van de wereld gezien. Omdat ik een eigen woning in Hongarije heb, ken ik de Hongaarse dorpscultuur als geen ander.

Ik zag dat in de verschillende vormen van reizen: contact met lokale bevolking, groepsreizen en een vakantiewoning huren, nog geen combinatie van deze elementen werd aangeboden. Dit vond ik behalve saai en weinig vernieuwend, ook een gemiste kans.

Om die reden ben ik dan ook dorpstoerisme gestart. Hierbij word je vanuit je eigen vakantiewoning in contact gebracht met de lokale bevolking van Hongarije en ervaar je de werkelijke dorpscultuur."

Zelf heb ik ervaren dat een vakantie pas echt een geweldige ervaring is als.....

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!

KLIK HIER voor de website van: Dorpstoerisme, ervaar het èchte Hongaarse leven !!!