Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 17 december 2012

Living the good life!

Dinsdag was mijn birthday!

Al vroeg vertrokken en bij de bakker langsgeweest voor een traktatie. Het is een hele aardige bakker waar ik die dag ervoor ook al was geweest. Hij kan zo’n beetje alle talen behalve Engels en Duits, dus dan maar in het Frans! Voor mijn Franse taallessen ga ik voortaan naar de bakker haha ;) Ik kreeg toen een gratis chocolade koekje van hem en op de dag van mijn verjaardag besloot ik langs te gaan om deze koekjes te gaan kopen voor mijn collega’s.

Hij moest vast eerst gedacht hebben, wat een goede marketing actie! En hij kon al helemaal zijn ogen niet geloven toen ik in mijn beste Frans zei dat ik graag, (na de koekjes te hebben geteld) zei, vingt-cinq s’il vous plait! Ik legde uit dat het ma anniversaire was en toen zei hij ‘’ c’est mon cadeau pour toi, kreeg ik 5 andere koekjes er gratis bij! Ik vertelde het verhaal aan Victoria en ze zei haha ooh ik had hetzelfde idee. Ik was bij de bakker en wilde ook chocoladekoekjes kopen voor je en ik dacht hé waar zijn nou toch al die chocoladekoekjes heen! Dus ik heb iets anders lekkers meegenomen.

Blijkbaar is het hier in Hongarije gebruikelijk dat niet degene die jarig is een traktatie meebrengt maar je collega’s.

Iedereen wenste me een fijne verjaardag en........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!