Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 23 december 2012

De jaarlijkse reis naar Budapest

Sinds twee jaar reis ik in de zomer af van Steenwijk naar Budapest (Hongarije). In Budapest wordt in de zomer het Sziget festival gehouden. Sziget festival is iets wat ik graag met jullie wil delen.

Sziget is een festival van 8 dagen en wordt georganiseerd op een eiland in de rivier de Donau midden in Budapest. Het is een heel breed festival waar alle soorten muziek, dans, kunst, cultuur en diverse andere dingen samenkomen. Sziget is een festival wat je niet kan vergelijken met bijvoorbeeld Dicky Woodstock, Lowlands of Pinkpop. De camping bevindt zich op het festivalterrein zelf en de tentjes staan overal over het hele eiland.

Mijn eerste keer Sziget was in 2011, ik ben toen met een speciale Sziget-trein naar Budapest gegaan. Een behoorlijke tijd reizen kan ik je vertellen, de reis heeft zo'n 28 uur geduurd.

In Budapest aangekomen hebben we .......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!