Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 16 november 2012

Koekjesdeegrol.... koek-jes-deeg-rol!

Na school en na... wat Eva en Moniek nog hadden gedaan... gemeet in district 6 (daar woon ik en upke en dupke op dat moment nog maar voor 1 nachtje) en enigszins mijn gezicht gefatsoeneerd om ons laatste avondmaal te nuttigen. Hier in de straat zit een top-pizzeria:) en goeie grote pizza -die niet op het bord past- voor 5 euro naar binnen gesmikkeld. En daarna het avontuur afgesloten in een barretje wat hier praktisch om de hoek zit wat ik als tip heb gekregen van Spanjaard nummer zoveel..

Lieve mensen, daar hebben ze een halve liter bier voor 280 HUF!! En dat is ongeveer gelijk aan: 1,01 euro! Ja ECHT! Daar ook nog een Palinka geproefd, dat moest en zou Moniek meemaken.. Eva was iets minder overtuigd maar okeeeeee.. Palinka, prima hoeveelheid: 260 HUF! En dat is ongeveer gelijk aan: 0,94 euro! Ja ECHT!
Dus komt allen hierheen, ik weet deze tent vanaf nu goed te vinden :)

Na dat biertje en die palinka (voor bij elkaar dus nog geen 2 euro! Ja ECHT!) had ik de conclusie gemaakt. Wat mis ga ik van z'n lang zal ze leven nooooooit missen aan Budapest: de douche. Dit is zo eentje waar je het nog kopud hebt, ook als je de warme kraan vol open zet.. zo eentje die je nog moet mengen, 40 graden AAN graag!!..

Zo eentje met een douchegordijn die 9 van de tien keer aan mn bips plak........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!